کبودراهنگنمایندگی

تعمیر کولر گازی کبودراهنگ | هزینه تعمیر کولر گازی در کبودراهنگ همدان

اگر به دنبال خدمات تخصصی برای تعمیر کولر گازی کبودراهنگ همدان هستید آی بک امداد در خدمت شماست. متخصصین آی بک امداد برای تعمیر کولر گازی شما، خدماتی مانند شارژ گاز کولر، سرویس اسپیلت، تعمیرات تخصصی کولر، نصب کولر، رفع آبریزی در کولر، تعویض کمپرسور، تعویض خازل، تعویض برد و تمام خدمات مربوط به کولر گازی را ارائه می‌دهد. برای اینکه خدمات فوق را با قیمت مناسب و در زمان کم دریافت کنید، کافیست با ما تماس گرفته تا همکاران ما در کبودراهنگ در سریع‌ترین زمانی به محل شما اعزام شوند.

گام‌های مهم برای شستشوی کولر گازی وستل در منزل

معمولاً کاربران در شهر کبودراهنگ برای شستشوی کولر وستل خود با آی بک امداد تماس می‌گیرند. با این حال تصمیم گرفتیم بعضی از نکات مهم را برای شستشوی کولر برایتان توضیح دهیم تا بتوانید خودتان در منزل این کار را انجام دهید:

ابتدا کولر گازی وستل را خاموش کنید:

برای سرویس کولرهای گازی اولین کار خاموش کردن دستگاه و قطع اتصال آن به برق است. به صورتی که وقتی دستگاه در برق است به هیچ وجه نباید با آب تماس داشته باشد. باید به این نکته مهم توجه کنید که شستشوی کولر گازی جزو مهم‌ترین گام‌ها جهت سرویس دستگاه است.

پیشنهاد آی‌بک امداد :  تعمیر کولر گازی زرند | هزینه تعمیر کولر گازی در شهر زرند کرمان

به همین علت باید برق دستگاه قطع باشد تا در هنگامی که با آب تماس پیدا می‌کند، دستگاه خراب نشود و خطر برق گرفتگی هم شما را تهدید نکند. حتی اگر شما برایتان قطع دو شاخه امکان‌پذیر نیست، باید فیوز برق را قطع کنید.

فیلترهای کولر گازی وستل را تمیز کنید.

یکی از کارهای مهم دیگر برای سرویس کولر تمیز کردن فیلترها می‌باشد. تمیز کردن فیلترها مساوی است با گردش بدون دردسر هوا در کولر گازی. به همین علت باید به صورت منظم فیلتر کولر را تمیز کرده و در هنگام لزوم هم آن را تعویض کنید. کثیف شدن فیلترها باعث می‌شود مسیر هوا مسدود شده و عملکرد دستگاه کاهش پیدا کند و همچنین فشار زیادی به کولر وارد شود.

اگر هوا جهت عبور بی‌دردسر مشکل داشته باشد حجم بالای آلودگی، سیم پیچ اپراتور را خواهد گرفت. اگر می‌خواهید خودتان فیلتر را عوض کنید باید بدانید که بعضی از فیلترها قابل شستشو بوده و بعضی‌ها این قابلیت را ندارند و باید تعویض شوند.

پیشنهاد آی‌بک امداد :  تعمیر برد لباسشویی در بره سر گیلان | تعمیر در محل تلویزیون و یخچال شبانه روزی

تمیز کردن حسگر کولر گازی وستل

حسگر برای تنظیم و بررسی درجه دما کاربرد دارد. این قطعه اجازه روشن شدن را به دستگاه می‌دهد و یا حتی از روشن شدن دستگاه جلوگیری می‌کند. سنسور در پشت فیلتر قرار داشته و می‌توانید به کمک دست آن را جدا کنید. برای اینکه این قطعه را تمیز کنید از یک پارچه خشک استفاده کنید که گرد و غبار نداشته باشد.

شستن کویل دستگاه

ساختار کویل مانند رادیات است و برای خنک کردن هوا در کولر کاربرد دارد. ممکن است این قطعه چرب شده و عملکرد کولر وستل را مختل کند به همین دلیل باید چربی‌های روی آن را از بین ببرید. برای این کار می‌توانید از گاز پاک کن و یا اسپری چربی زدا استفاده کنید. ابتدا اسپری را در روی چربی‌ها اسپری کرده و سپس آن را تمیز کنید. برای اینکه تمیزی بهتر انجام شود از برس نرم استفاده کنید.

به طور کلی توصیه می‌شود، سرویس و تعمیر کولر گازی کبودراهنگ همدان را به متخصصین آی بک امداد بسپارید تا بهترین خدمات را دریافت کرده و عملکرد کولرتان بهبود پیدا کند.

تعمیر کولر گازی کبودراهنگ

امتیاز سردبیر

مجموع امتیازات

هزینه تعمیر کولر گازی در کبودراهنگ همدان

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا