تعمیرات یخچال

موتور یخچال های سامسونگ ساخت کدام کشور است؟

موتور یخچال‌های سامسونگ ساخت کدام کشور است؟ سامسونگ یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید انواع مدل‌های یخچال خانگی است. شرکت سامسونگ به همین دلیل در تولید محصولات متنوع پیشگام است. یخچال‌های برند سامسونگ نیز دارای تنوع و کیفیت بالایی می‌باشند و به لطف فناوری‌های روز توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. اگر شما هم این سوال را دارید که موتور یخچال سامسونگ در کدام کشور تولید می‌شود، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله ایبک امداد را در زمینه اینکه موتور یخچال برند سامسونگ ساخت کدام کشور است، مطالعه کنید.

تاریخچه ی موتور یخچال های سامسونگ:

سامسونگ در سال ۱۹۷۳ شروع به تولید یخچال کرد و بعداً موتور یخچال برند سامسونگ را با همکاری شرکت آمریکایی Kelvinator در کارخانه Suan تولید کرد. در نهایت شرکت سامسونگ توانست گواهینامه ISO ۹۰۰۱ را دریافت کند، برند سامسونگ در سال ۱۹۹۵ موتور سری R-134 و کمپرسور مدل R۶۰۰ را تولید کرد. در سال ۲۰۰۱، عملیات تولید موتور یخچال سامسونگ بر روی تولید کمپرسورهای سری DK، MK، CD، EQ، DVC2 و عرضه آن‌ها به بازار متمرکز شد.

کمپرسور یخچال سامسونگ در سال ۲۰۰۷ اولین سری کمپرسورهای سیم آلومینیومی را تولید کرد و سپس مدل‌های سری MS در کارخانه چینی تولید شد. در ادامه این روند در سال ۲۰۱۲ تولید موتورهای سری MSE آغاز شد که نسبت به مدل‌های قبلی کارایی بیشتری داشتند. سپس در سال ۲۰۱۴ شرکت سامسونگ کمپرسورهای موچاک AV و سپس سایزهای دیگر را تولید کرد. سرانجام در سال ۲۰۱۷ نسل ششم موتورهای سایز بزرگ BLDC F۵ تولید شد و کیفیت موتور یخچال سامسونگ نیز در سطح بالاتری قرار گرفت.

دوران فروش یخچال سامسونگ از ابتدا تا امروز:

شرکت سامسونگ در سال ۱۹۷۳ کار یخچال را آغاز کرد و پس از همکاری با شرکت کلویناتور در آمریکا توانست در سال ۱۹۷۶ موتور یخچال سامسونگ را در کارخانه سوان تولید کند و گواهینامه ISO ۹۰۰۱ را دریافت کند.

در سال ۱۹۹۵ شروع به تولید سری R-134 کرد و پس از انتقال کارخانه کمپرسور از سوان به گوانگژو، توانست تولید کمپرسور R۶۰۰ را نیز آغاز کند. در سال ۱۳۸۰ همراه با اخذ گواهینامه ISO ۹۰۰۱-۲۰۰۰ موفق به ساخت کمپرسورهای سری DK شد و مدل‌های سری MK, CD, EQ, DVC ۲ نیز یکی پس از دیگری به بازار اصلی عرضه شد.

در سال ۲۰۰۷ موتور یخچال سامسونگ با تولید اولین سری کمپرسورهای سیم آلومینیومی دستخوش تحولی اساسی شد که راه را برای تولید مدل‌های سری MS با کارایی بیشتر در کارخانه چینی هموار کرد.
با ادامه تولید موتور یخچال سامسونگ، در سال ۲۰۱۲ تولید سری MSE بسیار برتر از مدل‌های قبلی آغاز شد، به طوری که در سال ۲۰۱۳ شرکت سامسونگ توانست نقطه تولید ۱۵۰ میلیون موتور یخچال را جشن بگیرد.

سپس در سال ۲۰۱۴ شروع به تولید کمپرسورهای کوچک سری AV و سه سایز دیگر در سال بعد کرد. در سال ۲۰۱۷ موفق به تولید ششمین نسل از سری BLDC F۵ با سایز بزرگ شد. همچنین در این سال بود که سامسونگ توانست ۲۰۰ میلیون موتور یخچال تولید کند.

پیشنهاد آی‌بک امداد :  خدمات تعمیر آبسردکن یخچال سامسونگ Samsung در محل

کمپرسور یخچال‌های سامسونگ ساخت کدام کشور است؟

یکی از اصلی‌ترین اجزای درون یخچال، موتور یا همان کمپرسور می‌باشد، تمام سرمای ایجاد شده در داخل این دستگاه با استفاده از کمپرسور در یک سیکل منظم تولید می‌شود و باعث افزایش کارایی می‌شود. سامسونگ جزو معدود شرکت‌هایی می‌باشد که کمپرسورهای قدرتمند یخچال‌های مارک دار را به تنهایی و در کره تولید می‌کند. این مشکل موتور یا کمپرسور یخچال سامسونگ را با سایر قطعات و قطعات یخچال سازگارتر می‌کند. کمپرسورهای ساخته شده توسط سامسونگ به یخچال‌ها این امکان را داده‌اند که بهترین نتایج و عملکرد را داشته باشند.

ویژگی موتورهای یخچال برند سامسونگ

موتور یخچال سامسونگ از وسایل و اجزای با کیفیت بالایی تشکیل شده می‌باشد که می‌توانند با هم کار کنند تا گاز داخل دستگاه را فشرده کنند. در طی سالیان تولید موتورهای یخچال توسط برند سامسونگ، این موتورها پیشرفت زیادی کرده و قسمت الکتریکی آن‌ها اینورتر یا خطی شده است.
در حال حاضر می‌توان گفت موتورهای نصب شده در یخچال‌های سامسونگ بسیار هوشمند عمل می‌کنند و عمر مفید بالایی دارند. این موتورها سامسونگ می‌توانند بیش از زمان ۲۰ سال با راندمان بالا کار کنند. این ویژگی باعث شده تا سامسونگ بتواند بیش از ۵۰ درصد از سهم بازار فروش یخچال‌های موجود در بازار را در اختیار داشته باشد.

قیمت موتور های یخچال سامسونگ:

قیمت موتور های یخچال سامسونگ:

موتور یخچال سامسونگ ممکن است در حین استفاده و به دلایلی مانند نوسانات زیاد برق، ضربه کمپرسور یا خرابی فن و افزایش دما با مشکل مواجه شود و باید تعمیر یا تعویض شود.

در این صورت ممکن است کمپرسور آسیب زیادی ندیده باشد و قابل تعمیر باشد که هزینه آن بستگی به تعمیرکاران مجرب دارد. اگر خرابی به حدی باشد که کمپرسور قابل تعمیر نباشد، موتور باید تعویض شود، البته هزینه تعویض موتور شامل هزینه شارژ مجدد گاز نیز خواهد بود.

در زمان نگارش این مقاله قیمت کمپرسور ۱/۴سامسونگ اصل حدود ۲ میلیون تومان، کمپرسور ساید بای ساید یخچال ۴/۱ سامسونگ ۲۸۰۰میلیون تومان و پوسته بزرگ سامسونگ ۴/۱ معادل ۳۲۰۰میلیون تومان.

هزینه شارژ مجدد گاز نیز بسته به سایز و نوع یخچال و همچنین نوع گاز متفاوت است اما هزینه تقریبی آن بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان می‌باشد. لازم به ذکر است که قیمت کمپرسورهای اینورتر از موتور‌های معمولی گران‌تر است و در یخچال‌های دارای کمپرسور اینورتر نیز یک برد الکترونیکی برای اینورتر قرار داده شده است که عملکرد موتور را تنظیم می‌کند.

در پایان با در نظر گرفتن ویژگی‌های موتور یخچال سامسونگ و همچنین کیفیت‌های ساخت بالای آن می‌توان به این نتیجه رسید که استفاده از این موتورها علاوه بر صرفه اقتصادی از کیفیت ساخت و تکنولوژی بالایی برخوردار است که استفاده از آن را برای مصرف کننده جالب‌تر می‌کند.

کنترل کننده ی هوشمند دما:

موتور یخچال برند سامسونگ می‌تواند دلایل تغییرات دمایی در محیط یخچال را تشخیص دهد و همچنین نسبت به آن واکنش نشان دهد. با چند بار باز و بسته شدن درهای یخچال دمای یخچال بالا می‌رود و در نتیجه موتور با حداکثر سرعت شروع به کار می‌کند و هوای سرد را به داخل یخچال وارد می‌کند. این ویژگی خاصی است که معمولا در اکثر یخچال‌های سامسونگ دیگر وجود ندارد. .

در میان تمام نوع‌های مختلف در یخچال‌های سامسونگ، سری Chef Collection دارای فناوری تثبیت کننده دما منحصر به‌ فردی است که غذا را در محدوده دمایی ۰.۵ درجه سیلیکون تازه نگه می‌دارد.

کاهش دهنده ی مصرف انرژی:

موتور یخچال برند سامسونگ در زمانی که نیاز به تولید سرما نداشته باشد از کار می‌افتد و علاوه بر کاهش مصرف انرژی یخچال تا حدود ۳۰ درصد به افزایش عمر مفید کمپرسور یخچال نیز کمک می‌کند.

پیشنهاد آی‌بک امداد :  خرابی یخساز سامسونگ samsung و نحوه تعمیر آن

کاهنده ی صدای یخچال سامسونگ:

به لطف فناوری اینورتر هوشمند، موتور یخچال سامسونگ با کمتر باز و بسته شدن درب یخچال، مانند شب، کمتر کار می‌کند و در نتیجه صدای کمتری تولید می‌کند.

عملیات بدون توقف یخچال سامسونگ:

موتور‌های یخچال برند سامسونگ دارای تاییدیه VDE می‌باشد که کارکرد آن را به مدت ۲۱ سال تضمین می‌کند تا با منبع تغذیه اصلی تا سالیان متمادی عملکرد اصلی آن ادامه یابد.

انواع موتور های یخچال های سامسونگ

انواع موتور های یخچال های سامسونگ:

هر نوع از مدل یخچال سامسونگ بسته به مدل و سایز موتورهای متفاوتی دارد. یخچال‌های ساید بای ساید و یخچال‌های بزرگ موتورهای قوی‌تری دارند و یخچال‌های کوچک موتورهای فشرده‌تری دارند. در حال حاضر موتور‌های یخچال سامسونگ در سری‌های MKV, AC, BLDC در بازار موجود است. این موتورها قدرت‌های مختلفی دارند و از انواع آن‌ها می‌توان به ۱/۴.۱/۴+، ۳/۴ و ۱/۳ اشاره کرد.

درباره ی مشخصات فنی مربوط به موتور یخچال سامسونگ:

هر یک از انواع موتور های یخچال‌های برند سامسونگ دارای مشخصات فنی مخصوص خود هستند که با استفاده از یک نوع برچسب روی بدنه موتور ها نصب می‌شوند. این اطلاعات که شامل قابلیت حفاظت حرارتی، ولتاژ، تعداد فازهای موتور و نوع گاز می‌باشد، نشان دهنده ی آن است که کدام موتور برای کدام یخچال مناسب است. یکی از مواردی که در مورد موتور یخچال سامسونگ ذکر شد، گواهی سازگاری محیطی RoHS است. این گواهی به این معنی است که یخچال عاری از هرگونه ماده خطرناک برای سلامتی انسان است.

نتیجه ی موتور یخچال های سامسونگ ساخت کدام کشور است:

در این مقاله نگاهی به کشور سازنده موتور یخچال سامسونگ انداختیم. در مورد کیفیت و ویژگی‌های موتور یخچال سامسونگ نیز اطلاعات مهمی را ذکر کرده ایم. اگر قصد خرید یخچال سامسونگ را دارید می‌توانید با کمک این مقالات انتخاب صحیح‌تری داشته باشید. همچنین اگر از یخچال سامسونگ استفاده می‌کنید و موتور یخچال شما مشکل دارد می‌توانید از خدمات تعمیر یخچال سامسونگ در ایبک امداد برای رفع مشکل استفاده کنید.

اگر از کاربران یخچال سامسونگ هستید و در استفاده از آن مشکلی دارید و یا یخچال سامسونگ شما خراب شده است می‌توانید با ایبک امداد تماس بگیرید و در زمینه تعمیر دستگاه مشاوره لازم را دریافت کنید. در صورت نیاز تعمیرکاران مجاز که زیر نظر این گروه هستند و با تعمیرات محصولات تمامی برندها آشنا هستند برای تعمیر دستگاه شما به منزل شما اعزام می‌شوند و تعمیرات به بهترین شکل ممکن و با کمترین هزینه انجام می‌شود.
البته باید به این نکته هم توجه کنید که شرکت سامسونگ خارج شده است و محصولات این شرکت بزرگ به صورت مستقیم وارد کشور ما نمی‌شود به همین دلیل برای تعمیر لوازم خانه برند سامسونگ خود نیاز به استخدام تعمیرکاران مجرب و آگاه دارید. مجموعه ایبک با افتخار متشکل از مجموعه‌ای از تعمیرکاران حرفه‌ای متعدد در زمینه تعمیرات لوازم خانگی از هر نوع برندی می‌باشد. می‌توانید با خیال راحت به ما اعتماد کنید.

موتور یخچال های سامسونگ ساخت کدام کشور است؟

امتیاز سردبیر

مجموع امتیازات

اطلاعاتی درباره ی موتور یخچال های سامسونگ و همچنین دانستن نکات فنی این دستگاه و همچنین که موتور یخچال ساخت کدام کشور است

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا