تعمیرات لباسشویی

کدهای ارور در ماشین لباسشویی بوش Bosch مدل NEXXT

نمایش کد ارور یا کد خطا در ماشین لباسشویی بوش می تواند یکی از قابلیت های خاص و کم نظیر آن باشد که به وسیله آن می توان به آسانی ایرادهایی که در ماشین لباسشویی به وجود آمده را تشخیص داد و جهت برطرف کردن آنها اقدام کرد. ماشین لباسشویی بوش دارای صفحه نمایشی می باشد و چنانچه با مشکلی مواجه گردد آن را با نمایش یک کد ارور هشدار می دهد. تکنسین می‌تواند بر اساس همان کد اقدام به رفع مشکل کند. در این مقاله فهرستی از کدهای ارور در ماشین لباسشویی بوش مدل NEXXT را بیان می‌کنیم و راههای برطرف کردن آنها را نیز توضیح می دهیم.

فهرستی از کدهای ارور در ماشین لباسشویی NEXXT

ماشین لباسشویی بوش دارای صفحه نمایشگری می باشد که جهت هشدار مشکل به وجود آمده در آن طراحی شده است و با نمایش کدهای ارور این امکان را به کاربر و یا تکنسین می دهد تا بتواند راحت تر مشکل به وجود آمده را برطرف کند. هر کد ارور یک مشکل را در ماشین لباسشویی بیان می‌کند. به کمک این کدهای ارور می توانید مشکل ماشین لباسشویی را راحت تر پیدا کنید و ممکن است خودتان نیز بتوانید تعمیر آن را در منزل انجام دهید. پیشنهاد ما به شما این است که جهت رفع مشکلات ماشین لباسشویی خود این کدهای ارور را مطالعه کنید تا بتوانید هر چه سریعتر مشکل را پیدا کرده و آن را رفع کنید.

ماشین لباسشویی NEXXT

این مدل ماشین لباسشویی یکی از جدیدترین و به روز ترین مدل های ساخته شده برند بوش می باشد. تکنولوژی و طراحی این ماشین لباسشویی کاملاً به روز و مدرن است به همین خاطر ممکن است کدهای ارور آن را نتوانید در سایت دیگری پیدا کنید. کدهای ارور در ماشین لباسشویی بوش Bosch مدل NEXXTشرکت خدماتی ایبک امداد با کوشش تیم نرم افزاری خود توانسته فهرستی از کدهای ارور ماشین لباسشویی بوش مدل NEXXT را برای شما عزیزان گردآوری کند.

کد ارور ۰۱ در ماشین لباسشویی NEXXT

این کد ارور بیانگر باز بودن درب ماشین لباسشویی می باشد. چنانچه درب دستگاه بسته است ولی شما این کد ارور را در نمایشگر آن مشاهده می کنید، ممکن است قفل درب و یا سوئیچ آن دچار ایراد شده باشد. در این شرایط بهتر است به تعویض قفل درب و یا سوئیچ درب اقدام کنید. نکته مهم این است که تعویض سوئیچ درب نیاز به تخصص و مهارت دارد. بنابراین بهتر است از تعمیرکاران ماهر و مجرب ایبک امداد کمک بگیرید.

کد ارور ۰۴ در ماشین لباسشویی NEXXT

چنانچه سوئیچ درب و قفل کننده درب ماشین لباسشویی درست باشد و مشکلی نداشته باشد ولی باز هم کد ۰۴ روی نمایشگر دستگاه ظاهر می‌شود، ممکن است ایراد از ماژول مربوط به برد الکترونیکی اصلی ماشین لباسشویی باشد. توصیه می کنیم برای برطرف کردن این مشکل ماشین لباسشویی را حدوداً سه دقیقه از برق کشیده و اجازه دهید تا خاموش بماند و سپس مجددا آن را روشن کنید. چنانچه مشکل به وجود آمده برطرف نشد لازم است که برد الکترونیکی تعمیر و در صورت لزوم تعویض گردد.

کد ارور ۰۵ و ۰۶ در ماشین لباسشوئی NEXXT

این کدهای ارور مربوط به خراب شدن و ایجاد مشکل در سنسور دمای ماشین لباسشویی می باشد. اگر این کد ارور را در نمایشگر ماشین لباسشویی خود مشاهده کردید لازم است اقدام به تعویض سنسور دما کنید. انجام این کار نیز نیاز به مهارت دارد. بنابراین بهتر است از تکنسین های ماهر در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی کمک بگیرید.

پیشنهاد آی‌بک امداد :  خدمات تعمیرات سولاردام بوش BOSCH | آموزش استفاده سولاردام

کد ارور ۰۷ در ماشین لباسشویی NEXXT

این کد ارور به بروز مشکل در هیتر و یا المنت مربوط می باشد. این کد زمانی نشان داده می‌شود که دمای هیتر افزایش پیدا کند و برد الکترونیکی فرمان خاموش شدن به المنت را صادر نکند. در این شرایط امکان دارد که هیتر آسیب دیده باشد. مکان قرار گرفتن هیتر زیر دیگ و کف آن است. چنانچه المنت یا هیتر سالم باشد این احتمال وجود دارد که برد الکترونیکی اصلی در ماشین لباسشویی بوش دچار ایراد و اشکال شده باشد.

کد ارور ۰۸ در ماشین لباسشویی NEXXT

کد ارور ۰۸ درست برعکس کد ۰۷ می باشد. به این معنی که فرمان خاموش شدن المنت یا هیتر از برد الکترونیکی ارسال می‌شود ولی هیتر خاموش نمی گردد.کدهای ارور در ماشین لباسشویی بوش Bosch مدل NEXXT برای رفع این مشکل لازم است برد الکترونیکی و هیتر هر دو بررسی و چک شوند. جهت بررسی دقیق و تخصصی می توانیر از کارشناسان ایبک امداد کمک بخواهید.

کد ارور ۰۹ در ماشین لباسشویی NEXXT

یکی دیگر از کدهای ارور که در نمایشگر ماشین لباسشویی بوش مدل NEXXT ظاهر می شود کد ۰۹ می باشد. این ارور نشان می‌دهد که ارتباط بین ماژول موتور اصلی و برد الکترونیکی ماشین لباسشویی با اختلال مواجه شده است. برای آن که این مشکل رفع شود لازم است که هر دوی این قطعات بررسی و چک شود.

کد ارور ۱۱ و ۱۲ در ماشین لباسشویی NEXXT

این کدهای ارور نشان می‌دهد که مدت زمان پر شدن آب در محفظه دیگ بیشتر از حد معمول طول کشیده است. این شرایط نشان می دهد که ممکن است ماشین لباسشویی دچار نشتی شده باشد و یا اینکه سنسور تشخیص میزان آب در دستگاه دچار ایرادی شده باشد. برای رفع این مشکل بهتر است از تخصص تعمیرکاران ماهری ایبک امداد استفاده کنید.

کد ارور ۱۳ در ماشین لباسشویی NEXXT

این کد ارور نشان می‌دهد که مدت زمان تخلیه آب در ماشین لباسشویی بوش مدل NEXXT بیش از حد طول کشیده است. طبق یک بازه زمانی مشخص باید آب داخل ماشین لباسشویی بوش تخلیه گردد و اگر این مدت زمان بیش از حد طول بکشد نشان می‌دهد که دستگاه دچار ایراد شده است. در این شرایط ممکن است پمپ تخلیه با مشکلی مواجه شده باشد. بررسی کردن پمپ تخلیه نیز امری تخصصی است و نیاز به تکنسین دارد.

کد ارور ۱۴ در ماشین لباسشویی NEXXT

این کد نشان می‌دهد که سطح آب در محفظه دیگ ماشین لباسشویی بیش از حد مجاز تعیین شده بالا آمده است. در این شرایط احتمال دارد که سنسور تشخیص میزان آب در دستگاه خراب شده باشد. جهت سرویس دستگاه و رفع مشکل بهتر است از تعمیرکار ماهر و مجرب در این زمینه کمک بگیرید.

کد ارور ۱۴ در ماشین لباسشویی NEXXT

این کد نشان‌ دهنده یک مشکل فنی می باشد که مربوط به Aquastop دستگاه است. رفع این مشکل نیز نیاز به بررسی تخصصی توسط تکنسین های مجرب و ماهر دارد و بنابراین جهت دریافت راهنمایی و ثبت درخواست خود می توانید با تلفن های ایبک امداد تماس گرفته و با کارشناسان ما مشورت کنید.

کد ارور ۲۰ در ماشین لباسشویی NEXXT

این کد مربوط به مشکلی می شود که فرایند چرخش در ماشین لباسشویی کامل شده باشد ولی برد الکترونیکی نتواند این فعالیت را تشخیص دهد و یا احتمال دارد که برد الکترونیکی فرمان قطع شدن فرایند چرخش را ارسال کند ولی موتور گردان از کار نایستد. در این شرایط کد ارور ۲۰ بر روی صفحه نشان داده خواهد شد.

پیشنهاد آی‌بک امداد :  6 علت مهم ارور OE ماشین لباسشویی دوو | روش رفع ارور لباسشویی

کد ارور ۲۱ در ماشین لباسشویی NEXXT

اگر مواد شوینده ای که در ماشین لباسشویی بوش مدل NEXXT استفاده می کنید کیفیت لازم را نداشته باشد، دستگاه این مشکل را به صورت کد ارور ۲۱۰بر صفحه نمایشگر ظاهر می کند. بنابراین پیشنهاد می کنیم که همیشه مواد شوینده ای استفاده کنید که دارای کیفیت خوبی باشد تا هم به ماشین لباسشویی آسیبی وارد نشود و هم بافت لباس های شما دچار خرابی نگردد.

کد ارور ۲۲ در ماشین لباسشویی NEXXT

گاهی ممکن است به هنگام کار کردن با ماشین لباسشویی بوش مدل NEXXT کد ۲۲ در صفحه نمایشگر ظاهر شود. با مشاهده این کد ارور باید بدانید که در سیم برق دستگاه مشکلی رخ داده است. چنانچه اتصالی اتفاق افتاده باشد این کد ارور را در نمایشگر می بینید. بنابراین در این شرایط بهتر است ماشین لباسشویی را از برق کشیده و خاموش کنید و هر چه سریعتر با سرویسکاران ماهر و مجرب ایبک امداد تماس بگیرید و برای رفع مشکل از آنها کمک بخواهید.

کد ارور ۲۵ در ماشین لباسشویی NEXXT

چنانچه سوئیچ درب و یا قفل آن دچار مشکل شده باشد کد ارور ۲۵ بر صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی NEXXT ظاهر خواهد شد. اگر قفل درب ماشین لباسشویی دچار ایرادی شده باشد در واقع دستگاه کار نخواهد کرد. بنابراین پیشنهاد می کنیم که سوئیچ درب و یا قفل را تعویض کنید تا این کد ارور رفع شود.

نکات مهم جهت نگهداری اصولی از ماشین لباسشویی بوش

خراب شدن وسیله برقی از جمله ماشین لباسشویی می تواند اعضای خانواده را به دردسر بیندازد. به همین خاطر نحوه نگهداری اصولی از ماشین لباسشویی می تواند در عملکرد بالای آن اهمیت زیادی داشته باشد.

  • ماشین لباسشویی باید در محلی قرار بگیرد که به دور از رطوبت و گرما باشد زیرا این دو عامل می‌تواند عمر قطعات دستگاه را کم کند.
  • همچنین سطح زمینی که ماشین لباسشویی روی آن قرار می گیرد باید کاملاً صاف و تراز باشد تا به ماشین لباسشویی هنگام کار کردن آسیبی وارد نکند.
  • انتخاب اشتباه برنامه شستشو می تواند باعث خراب شدن قطعات داخلی ماشین لباسشویی شود. علاوه بر آن به بافت پارچه و لباس های شما آسیب وارد می کند. بنابراین بر اساس جنس پارچه و میزان کثیفی آنها باید بهترین برنامه شستشو را انتخاب کنید.
  • جهت جلوگیری از سوختن و یا نیم سوز شدن برخی از قطعات ماشین لباسشویی به هنگام نوسانات شدید برق حتما از محافظ برق استفاده کنید.

کدهای ارور در ماشین لباسشویی بوش Bosch مدل NEXXT

  • از مواد شوینده با کیفیت استفاده کنید تا علاوه بر افزایش عمر ماشین لباسشویی به لباس های شما نیز آسیبی وارد نشود. همچنین شوینده های بی کیفیت می تواند به سنسور دما، هیتر و پمپ تخلیه نیز آسیب وارد کند.
  • فیلتر ماشین لباسشویی از قطعاتی است که باید هر چند وقت یک بار تمیز شود. ایجاد انسداد در فیلتر ماشین لباسشویی می‌تواند باعث کاهش طول عمر این دستگاه گردد.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی کدهای ارور که در ماشین لباسشویی بوش مدل NEXXT روی صفحه نمایش ظاهر می شود پرداختیم و روش برطرف کردن آنها را نیز توضیح دادیم. امیدواریم با مطالعه این مقاله بتوانید تا حد امکان مشکلات مربوط به ماشین لباسشویی خود را برطرف کنید.

 

ماشین لباسشویی بوش Bosch

امتیاز سردبیر

مجموع امتیاز

کدهای ارور در ماشین لباسشویی بوش Bosch مدل NEXXT

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا