مجله لوازم خانگی

خدمات پس از فروش محصولات آدمیرال Admiral

آدمیرال یک برند آمریکایی بوده که به دلایل شرایط اقتصادی و تحریم در ایران نمایندگی ندارد ولی شرکت هایی به عنوان نمایندگی آدمیرال در کشور ما به مشتریان خدمات پس از فروش محصولات آدمیرال را ارائه می دهد در این مقاله برای شما در مورد تاریخچه و نمایندگی های محصولات آدمیرال مطالبی را آماده کردیم تا شما را با این برند بیشتر آشنا کنیم.

خدمات پس از فروش محصولات آدمیرال

همانطور که گفتیم این برند آمریکایی در ایران نمایندگی ندارد ولی مراکزی وجود دارند که به عنوان واسطه کار کرده و خدمات پس از فروش را به مشتریان ارائه می کنند در صورت نیاز شما می توانید از خدمات ایبک امداد استفاده کنید برای این منظور با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.

در ادامه می خواهیم مزایای نمایندگی برند آدمیرال را برایتان بیان کنیم:

  • بعد از خدمات انجام شده به شما فاکتور ارائه می شود.
  • تمام قطعات تعویض شده ۳ تا ۱۲ ماه گارانتی دارند.
  • دارای خدمات در محل.
  •  صرفه جویی در هزینه ها.
  •  قطعات تعویض شده در لوازم خانگی شما از گارانتی برخوردار است.
  • تمام قطعاتی که تعویض می شود اصل و فابریک است.
  • هزینه این تعمیرات توسط اتحادیه ها تعیین خواهد شد.

محصولات آدمیرال

تاریخچه شرکت آدمیرال

در ادامه می خواهیم شما را با تاریخچه شرکت آدمیرال آشنا کنیم:

  • شخصی به نام راس سیراگوسا در سال ۱۹۳۴ توانست رادیو تلویزیون قاره ای را تأسیس کند که اکنون تبدیل به مجله آدمیرال شده است.
  • که در حدود ۲ میلیون دلار سالیانه در آمریکا فروش دارد.
  • یکی از بزرگترین تولید کنندگان تلویزیون در گذشته آدمیرال بوده است.
  • آدمیرال توانست در تولید لوازم خانگی در آمریکا پیشرو باشد و اکنون در اختیار شرکت ویرپول می باشد.
  • تخصص مهم این شرکت در زمینه تولید لباسشویی و خشک کن است.
  • تولیدات دیگر این شرکت شامل: ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، خشک کن و یخچال فریزر می باشد.
  • محصولات آدمیرال ۱۰۰% عالی بوده و به مشتریان خود این ضمانت را می دهد که رضایت کامل آنها را جلب کند.

امکانات و مزایای محصولات آدمیرال

محصولات آدمیرال از کیفیت و مزایای بسیاری برخوردارند شرکت آدمیرال اعلام کرده که هدف اصلی این مجموعه ارائه خدمات قابل اعتماد و سریع به مشتریان است آدمیرال با کمک نمایندگی های خود خدمات ویژه ای را به مشتریان ارائه می دهد.

در ادامه می خواهیم شما را با محصولات آدمیرال آشنا کرده و مزایای آنها را برایتان بیان کنیم:

یخچال ساید بای ساید آدمیرال

اگر شما به دنبال خرید یخچال ساید بای ساید خوب و با کیفیت هستید به شما یخچال ساید بای ساید آدمیرال را توصیه می کنیم این یخچال فریزر عمر مفید زیادی داشته و ظرفیت، کیفیت، شکل ظاهری آن بسیار قابل توجه است در ادامه مزایای یخچال ساید بای ساید آدمیرال را برایتان توضیح می دهیم :

۱- ظاهری بسیار زیبا

ظاهر یخچال ساید بای ساید آدمیرال بسیار زیبا، لوکس و شیک می باشد که نظر خریداران را به خود جلب می کند زیبا بودن ظاهر یکی از مزیت های یخچال فریزر به حساب می آید و این باعث شده که سازندگان یخچال آدمیرال طرح های زیبا و منحصر به فردی به بازار عرضه کنند.

پیشنهاد آی‌بک امداد :  نمایندگی تعمیرات یخچال آدمیرال Admiral

۲- امکانات متنوع یخچال آدمیرال

یخچال آدمیرال از امکانات متنوعی برخوردار است امکانات یخچال فریزر آدمیرال عبارت است از: لامپ های ال ای دی، آبسردکن، یخساز و فیلتر تصفیه آب، روشنایی درون یخچال.

۳- ظرفیت بالای مواد غذایی

یخچال فریزر آدمیرال دارای ظرفیت غذایی بالایی بوده و شما می توانید به راحتی مواد غذایی مورد نیاز خود را داخل یخچال فریزر آدمیرال جای دهید یخچال فریزر آدمیرال این امکان را به شما می دهد که بتوانید مواد غذایی بیشتری ذخیره کنید.

۴- تغییر ارتفاع طبقات

در یخچال فریزر آدمیرال شما این امکان را دارید که طبقات را تغییر داده و ارتفاع آن را به اندازه مورد نیاز خود تنظیم کنید تا بتوانید پارچ و مواد غذایی بلند را در بعضی از طبقات جای دهید.

مشکلات متداول در یخچال فریزر آدمیرال:

هر چند که محصولات آدمیرال از کیفیت بالایی برخوردارند ولی با این حال باز هم ممکن است دچار ایراد و خرابی هایی شوند در ادامه می خواهیم چند مشکل متداول در یخچال آدمیرال را برای شما توضیح دهیم:

چرا یخچال فریزر آدمیرال صدای زیادی دارد؟

صدای زیاد در یخچال فریزرها یکی از مشکلات رایج در این محصول است که باعث برهم زدن آرامش خانواده خواهد شد اگر شما به تازگی یخچال فریزر آدمیرال را خریداری کرده‌اید باید در مرحله اول از تراز بودن دستگاه اطمینان پیدا کنید اگر دستگاه شما تراز نباشد باعث می شود یخچال فریزر صدای زیادی تولید کند تراز نبودن و ناصاف بودن یخچال فریزر باعث می شود که قطعات داخل یخچال مانند کمپرسور از حالت تراز خارج شده و سر و صدا ایجاد کند.

دلیل دیگری که می‌تواند باعث شود که یخچال فریزر ایجاد سر و صدا کند موتور اواپراتور یا پره های فن می باشد که وظیفه خنک کردن داخل یخچال را بر عهده دارند. اگر پره های فن بشکند باعث می شود که صدای زیاد و ناهنجاری به گوش شما برسد.

ماشین لباسشویی آدمیرال

همانگونه که برای تان توضیح دادیم تخصص آدمیرال در ماشینهای لباسشویی و خشک کن می باشد. ماشین لباسشویی آدمیرال از کیفیت بالایی برخوردار بوده و بسیار در بین کاربران محبوب است برای اینکه از ماشین لباسشویی آدمیرال خود به خوبی مراقبت کنید باید به نکات زیر توجه کنید:

  • در هنگام نصب ماشین لباسشویی آدمیرال هیچ گاه آن را در معرض نور آفتاب قرار ندهید.
  • ماشین لباسشویی را در مکان مرطوب نصب نکنید.
  • دستگاه لباسشویی آدمیرال را در فضای باز که احتمال بارندگی وجود دارد قرار ندهید.
  • برای ماشین لباسشویی آدمیرال خود حتماً از پریز برق جداگانه استفاده کنید.
  • اتصال به زمین دستگاه را در محل مناسب قرار دهید.
  • در هنگام نصب ماشین لباسشویی از صاف بودن سطح اطمینان پیدا کنید.

در ادامه می خواهیم چند مشکل رایج در ماشین لباسشویی آدمیرال را برایتان بیان کنیم:

چرا ماشین لباسشویی آدمیرال روشن نمی شود؟

اگر در هنگام استفاده از ماشین لباسشویی متوجه شدید که دستگاه شما روشن نمی شود احتمالاً یکی از سوئیچ ها گیر کرده است و یا درب دستگاه خوب بسته نشده است.

  • در مرحله اول درب ماشین لباسشویی را چک کنید احتمال دارد یکی از سوئیچ های درب دستگاه دچار مشکل شده باشد و این باعث روشن نشدن ماشین لباسشویی خواهد شد.
  • اگر مدار تایمر دچار مشکل شده باشد باعث روشن نشدن دستگاه می شود.
  • پریز برقی را که دستگاه لباسشویی را به آن وصل کرده اید بررسی کنید احتمال دارد پریز برق خراب باشد.
  • برای این منظور وسیله برقی دیگری را به پریز برق وصل کنید تا از سلامت آن اطمینان پیدا کنید.
  • اگر با بررسی موارد بیان شده مشکل برطرف نشد حتماً با نمایندگی تعمیرات آدمیرال تماس بگیرید.
پیشنهاد آی‌بک امداد :  نمایندگی تعمیرات محصولات الکترولوکس Electrolux

چرا ماشین لباسشویی آدمیرال درست نمی چرخد؟

ممکن است شما در هنگام شستشو متوجه شوید که لباسشویی شما خوب نمی چرخد این مشکل احتمالاً به دلیل نامتعادل بودن دستگاه است. اگر شما لباس ها را به طور متعادل در داخل دیگ لباسشویی پخش کنید مشکل برطرف می شود.

دلیل دیگری که می تواند باعث بروز این مشکل شود خراب بودن سوئیچ درب و یا خرابی سیم پیچی درب می باشد. احتمال دارد کمربند درایو دستگاه شما فرسوده و یا خراب شده باشد و این باعث نچرخیدن ماشین لباسشویی خواهد شد.

چرا ماشین لباسشویی لرزش زیادی دارد؟

در صورتی که متوجه شدید دستگاه شما در حین کار دچار لرزش های زیادی می شود دلیل بروز این مشکل تراز نبودن دستگاه لباسشویی شما است اگر دستگاه به طور هم سطح با زمین قرار نگیرد باعث لرزش و تکان های زیاد ماشین لباسشویی خواهد شد.

دلیل دیگری که باعث بروز این مشکل می‌شود فرسوده شدن کمربند ها و یا خراب شدن لنت‌های ماشین لباسشویی است.

چرا ماشین لباسشویی بو می دهد؟

دیگ ماشین لباسشویی محیط مناسبی برای رشد باکتری ها می باشد اگر شما بعد از شستشو، لباس ها را از داخل دستگاه خارج نکنید و یا اینکه داخل دیگ لباسشویی را مرطوب نگه دارید باعث می شود که باکتری ها در آن رشد کرده و داخل لباسشویی بو بگیرد برای اینکه با این مشکل روبرو نشوید بهتر است که بعد از استفاده از دستگاه درب آن را باز بگذارید و داخل آن را هم با استفاده از یک پارچه، خشک کنید.

دلیل نشتی ماشین لباسشویی چیست؟

اگر متوجه شدید که زمین خیس شده و ماشین لباسشویی شما نشتی دارد این مشکل می تواند به دلیل استفاده از مواد شوینده بیش از حد باشد باید حتماً به اندازه نیاز مواد شوینده داخل دستگاه لباسشویی بریزید.

شل شدن شلنگ های تخلیه می تواند دلیل دیگری برای بروز نشتی باشد. اگر لاستیک های جلوی درب دستگاه لباسشویی شما فرسوده شود آب از ماشین لباسشویی خارج می شود و باعث خیس شدن زمین خواهد شد. در این صورت باید لاستیک های دور درب را تعویض کنید.

دلیل دیگری که می‌تواند باعث بروز این مشکل شود خراب شدن وان لباس شویی است اگر با این مشکل روبرو شدید باید بدانید که بهتر است یک ماشین لباسشویی جدید بخرید.

محصولات آدمیرال

نتیجه گیری:

در این مقاله شما را با خدمات پس از فروش آدمیرال آشنا کردیم همانگونه که گفتیم آدمیرال یک برند آمریکایی بوده که در ایران نمایندگی ندارد شرکت هایی خدمات پس از فروش این برند را در ایران، برعهده دارند که شما می توانید در صورت نیاز از خدمات پس از فروش این شرکت ها استفاده کنید محصولات آدمیرال بسیار محبوب و با کیفیت بوده و به شما در راحت تر شدن کارها کمک بسزایی می‌کند.

اگر در زمینه محصولات آدمیرال سوالی داشتید می توانید با پشتیبانی ایبک امداد تماس بگیرید تا متخصصین ایبک امداد شما را راهنمایی کنند.

خدمات پس از فروش محصولات آدمیرال

امتیاز سردبیر

مجموع امتیاز

راهنمایی و آشنایی با دلیل نشتی ماشین لباسشویی چیست؟

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا