تعمیرات لباسشویی

آشنایی با مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی پاکشوما | راهنمای خرید

برند پاکشوما جزو بهترین برندهای لوازم خانگی است. پاکشوما یک شرکت معتبر در ایران است که محبوبیت زیادی هم بین کاربران داشته و بسیار پرطرفدار است. محصولات پاکشوما در تمام شهرهای ایران دارای نمایندگی هستند و به همین دلیل طرفداران زیادی هم در تمام نقاط ایران دارند. شما می‌توانید به راحتی تمام قطعات محصولات پاکشوما را پیدا کنید و قیمت آنها کمتر از قطعات لباسشویی‌های وارداتی است.

اگر می‌خواهید ماشین لباسشویی پاکشوما را خریداری کنید، باید بدانید که برند پاکشوما، مدل‌های با کیفیت و زیبایی از لباسشویی روانه بازار کرده و هر کدام از این مدل‌ها، دارای قابلیت و ویژگی های خاصی می باشند. تنوع مدل ها شاید کار خرید ماشین لباسشویی پاکشوما را برای شما کمی سخت کند، به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا مطالبی را برای خرید بهترین مدل این لباسشویی آماده کنیم تا در هنگام خرید بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

بهترین مدل ماشین های لباسشویی پاکشوما چیست؟

بهترین مدل این ماشین لباسشویی، مدل تمام اتوماتیک است که کار آبکشی و شستشوی لباس را برای شما بسیار ساده کرده است. بهترین مدل لباسشویی آن است که صدای کمی داشته باشد. افرادی که زیاد از ماشین لباسشویی استفاده می‌کنند کم بودن صدا برای آنها اهمیت زیادی دارد. شما باید برای انتخاب ماشین لباسشویی به حجم لباس های تان توجه کنید. اگر خانواده پرجمعیتی دارید بهتر است مدلی خریداری کنید که ظرفیت بیشتری دارد ولی اگر خانواده کم جمعیتی دارید نیاز نیست لباسشویی با ظرفیت بالا خریداری کنید.

لباسشویی‌های پاکشوما در ۶, ۷, ۸, ۹ کیلویی بوده و انواع مختلفی دارد که شامل تمام اتوماتیک و یا دوقلو هم می‌شود. هنگامی که تصمیم به خرید لباسشویی پاکشوما گرفتید باید به موارد زیر توجه کنید:

  • اتوماتیک بودن ماشین لباسشویی
  • دور موتور
  • خشک کن
  • قفل کودک
  • اضافه کردن لباس‌ها در هنگام شستشو
  • قابلیت شستشوی خودکار
  • برنامه های متنوع شستشو
  • قابلیت تنظیم کردن دما
  • شستشوی سریع
  • صدای موتور
  • قابلیت شستشوی اقتصادی
  • ابعاد دستگاه
  • و…

ماشین لباسشویی پاکشوما

راهنمای خرید ماشین لباسشویی پاکشوما

ماشین لباسشویی پاکشوما گارانتی داشته و نه تنها شیک و زیبا است، بلکه با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته شده و قابلیت‌های زیادی هم دارد. برای خریدن این ماشین لباسشویی نه تنها مواردی را که بیان کردیم باید مورد نظر قرار بدهید، بلکه باید به حجم لباسشویی هم دقت کنید. در صورتی که شما دارای خانواده پرجمعیت هستید و یا در طول هفته زیاد لباس می شویید باید از حجم های بالاتر این لباسشویی خریداری کنید ولی خانواده هایی که دارای جمعیت کمی هستند و مصرف زیادی از لباسشویی ندارند بهتر است لباسشویی کم حجم تر خریداری کنند تا مصرف انرژی هم کم شود.

هنگامی که برای خریدن لباسشویی پاکشوما اقدام می‌کنید باید به رتبه انرژی این دستگاه دقت کنید. بهترین مدل این لباسشویی دارای رتبه انرژی +++A می‌باشد. این رتبه انرژی بدین معنی است که مصرف انرژی بهینه عمل کرده و بسیار پایین است. لباسشویی های پاکشوما امکانات بسیاری دارند که شما باید در هنگام خریدن به آن دقت کنید. شاید شما قابلیت خاصی مورد نظرتان است، پس باید مدلی را انتخاب کنید که قابلیت مورد نظر شما را دارا باشد.

پیشنهاد آی‌بک امداد :  تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی | ارور Fe لباسشویی LG

کیفیت ماشین های لباسشویی پاک شما چگونه است؟

اگر می‌خواهید با کیفیت این محصول آشنا شوید باید بدانید که ماشین لباسشویی پاکشوما بر اساس دو مدل درست شده است، یکی درب از جلو و دیگری درب از بالا.

موتور پرقدرت ولی کم صدا جزو مواردی است که در هنگام خریدن لباسشویی پاکشوما باید مورد توجه تان قرار بگیرد. شاید جالب باشد که بدانید برند پاک شما با برندهای مطرح دنیا هم رقابت می‌کند. شرکت پاکشوما در محصولات خود از موتور اینورتر استفاده کرده است و به همین دلیل توانسته لباسشویی هایی با صدا و لرزش کم تولید کند. در لباسشویی پاکشوما قابلیت تنظیم دمای آب وجود دارد، به صورتی که شما می‌توانید از خروجی آب سرد و آب گرم در کنار هم استفاده کنید. لباسشویی پاکشوما دارای برنامه‌های شستشوی بسیار متنوعی است و حتی در مدل های جدید این لباسشویی، شما قادرید که در هنگام شستشو، لباس‌ها را به دستگاه اضافه کنید. درب این لباسشویی ها از طلق بوده تا ایمنی بیشتری داشته و در بهینه سازی انرژی مفید باشد. بعضی از مدل های این ماشین لباسشویی بعد از شستشو لباس‌ها را خشک می‌کنند.

موتور ماشین های لباسشویی پاکشوما ساخت کدام کشور است؟

موتوری که در لباسشویی پاکشوما مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌تواند در کیفیت کار تأثیر زیادی داشته باشد. برند پاکشوما تلاش کرده تا تحربه های شرکت های بزرگ مثل سامسونگ را برای کار خود سرلوحه قرار بدهد و به همین دلیل قطعات تولیدی این برند کیفیت بسیار بالایی دارند و می‌توانید آن را جزو محصولات کاملاً بومی و ایرانی بدانید.

معرفی بهترین مدل های ماشین لباسشویی پاکشوما

همانطور که در ابتدا هم برایتان توضیح دادیم این ماشین لباسشویی در دو مدل درب از بالا و درب از جلو عرضه شده است. با توجه به مدل های زیادی که دارد، تشخیص بهترین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما کمی سخت است. به همین دلیل بعضی از بهترین مدل های این لباسشویی را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید با کیفیت ترین آن را خریداری کنید.

لباسشویی پاکشوما مدل TFU-94407

می‌توان گفت که این مدل یکی از جدیدترین و بهترین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما در بازار است که کاربردها و ویژگی های خاصی دارد. یکی از مشخصات مهم این ماشین لباسشویی که درب از جلو هم دارد، ظرفیت آن است که ۹ کیلوگرم می‌باشد. دارای ورودی آب گرم و سرد بوده و در هنگام شستشو می توانید لباس ها را به آن اضافه کنید و این جزو ویژگی‌های خاص این محصول است. این مدل لباسشویی پاکشوما به دلیل استفاده از موتور اینورتر دارای صدای کمی در هنگام کارکرد است. ویژگی‌های دیگر این مدل ماشین لباسشویی پاکشوما عبارتند از:

  • این دستگاه دارای ۲۱ برنامه شستشو می‌باشد به شکلی که در هنگام کار کردن خاموش نمی‌شود.
  • در ساخت درب تمام مدل های ماشین لباسشویی پاکشوما از طلق استفاده شده است.
  • سرعت چرخش در این مدل لباسشویی پاکشوما ۱۴۰۰ دور در دقیقه بوده و در مدت ۱۵ دقیقه شستشوی آن تمام می‌شود.

لباسشویی پاکشوما مدل PWK-1574J

این مدل لباسشویی پاکشوما جزو بهترین لباسشویی های پاکشوما درب از بالا می‌باشد که در بازار موجود است. بعضی از ویژگی های این مدل لباسشویی عبارتند از:

  • دارای مخزن دوقلو می‌باشد
  • ظرفیت این دستگاه ۱۵ کیلوگرم است.
  • سرعت چرخش در این مدل لباسشویی پاکشوما ۱۴۰۰ دور در دقیقه بوده و با سرعت زیادی شستشو را تمام می‌کند.
  • در هنگام کار شما می‌توانید لباس‌ها را به لباسشویی اضافه کنید.
  • هنگام کار درب آن باز نمی‌شود.
  • برای جذب پرز لباس‌ها دارای فیلتر است.
  • به راحتی می‌توانید خشک کن این مدل لباسشویی پاکشوما را تنظیم کنید.
  • دارای پمپ تخلیه می‌باشد.
پیشنهاد آی‌بک امداد :  بهترین لباسشویی ال جی کدام است | بهترین مدل لباسشویی ال جی

خدمات پس از فروش در ماشین لباسشویی پاکشوما

یکی از ویژگی‌های مهم ماشین های لباسشویی پاکشوما، خدمات پس از فروش است که بعد از خرید شامل حال شما می‌شود و می‌توانید از این خدمات استفاده کنید. معمولاً برندهای معتبر لوازم خانگی، به خدمات پس از فروش توجه خاصی دارند تا با ارائه دادن این خدمات به مشتری‌ها، به استفاده بهتر آنها کمک کنند. سرویس دوره ای و منظم لوازم خانگی برقی می‌تواند بسیار مفید باشد و به شما در نگهداری از ماشین لباسشویی کمک کند و همچنین عمر مفید آن را افزایش داده و کیفیت و کارایی آن را هم زیاد کند. با سرویس های دوره‌ای می‌توانید بهره وری لباسشویی پاکشوما را افزایش بدهید. خدمات پس از فروش این لباسشویی ها شامل حمل لباسشویی پاکشوما به محل، نصب  و همچنین راه‌اندازی لباسشویی، تأیید کردن گارانتی، تعمیر و یا تعویض قطعات دستگاه می‌شود. گارانتی لباسشویی های اتوماتیک پاکشوما ۲۴ ماه بوده و سایر محصولات پاکشوما هم ۱۸ ماه گارانتی دارند.

دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی پاکشوما

وقتی شما لباسشویی پاکشوما را خریداری می‌کنید، یک دفترچه راهنما هم به همراه آن به شما داده می‌شود و این یکی از خدمات پس از فروش این لباسشویی است که به کمک دفترچه راهنما شما می‌توانید روش نصب و همچنین طرز استفاده از برنامه های لباسشویی پاکشوما را در آن مطالعه کنید. بعضی از کدهای خطا و همچنین عیب یابی لباسشویی هم در این دفترچه آمده است تا در هنگام بروز مشکلات جزئی سردرگم نشوید، ولی در صورتی که برای لباسشویی شما مشکل جدی به وجود آمد، حتماً با تکنسین و متخصصان فنی تماس بگیرید.

ماشین لباسشویی پاکشوما

سخن پایانی

اگر تصمیم به خریدن ماشین لباسشویی پاکشوما گرفته‌اید، در این مقاله شما را با راهنمای خرید این لباسشویی آشنا کردیم تا بهترین مدل را برای خرید انتخاب کنید. زمانی که تصمیم به خرید یک وسیله می‌گیرید، حتماً باید در مورد آن اطلاعاتی کسب کنید تا در هنگام انتخاب مدل و برند دچار سردرگمی نشوید. برای خرید ماشین لباسشویی فاکتورهای زیادی را باید در نظر بگیرید که مهمترین آنها بودجه شما و همچنین کیفیت بالای محصول می باشد.

بعد از این موارد باید به مشخصات فنی دستگاه توجه کنید. مقدار انرژی که لباسشویی مصرف می‌کند اهمیت زیادی داشته و همچنین حجم و ظرفیت آن هم مهم است. دقت به سرعت چرخش دیگ و همچنین تکنولوژی و ویژگی هایی که در لباسشویی به کار رفته، جزو فاکتورهای مهمی است که در زمان خرید باید به آن توجه کرد. لباسشویی باید به صورتی باشد که شما در هنگام کار با برنامه‌های شستشو، دچار مشکل نشوید. اگر می‌خواهید لباس‌های بیشتر و یا حتی پتو را با لباسشویی بشویید، بهتر است لباسشویی انتخاب کنید که دارای دیگ بزرگتری است.

 

آشنایی با مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی پاکشوما

امتیاز سردبیر

مجموع امتیاز

راهنمای خرید ماشین لباسشویی پاکشوما

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا