تعمیرات جاروبرقی

راهنمای جارو برقی وست پوینت West Point

جاروبرقی وست پوینت یکی از وسایل الکتریکی معتبر و عالی در عرصه جدید تکنولوژی می باشد, ایبک امداد یکی از مراکز معتبر در زمینه لوازم برقی از جمله جارو برقی ها برای خدمات دادن هر چی بیشتر به عموم مردم شروع به فعالیت کرده است، که در هر نقطه از مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب کشور باشید، اقدام به ارائه خدمات نموده و اینکه به راحتی میتوانید از سایت معتبرشان اجناس را برسی کنید.

مشخصات فنی جاروبرقی

علاوه بر تمامی موارد مهم در خصوص ظاهری جاروبرقی باید به نکات مهم فنی نیز توجه کرد؛ که یکی از عوامل مهم در زمان خرید لوازم برقی (جارو برقی) خواهد بود. یکی از این موارد مهم، که در برگیرنده اطلاعات فنی به حساب می آید، فشار موتوری آن است که به صورت (وات) نشان میدهند؛ پس باید بدانیم برای خرید جاروبرقی در منزلمان به دنبال جاروبرقی هایی از ۵۰۰ تا ۲۵۰۰ (وات) باشیم. از دیگر فاکتورهای مهم، توان مکش در جارو برقی ها می باشد، که آن را به صورت (ایروات) نشان میدهند، که همیشه عدد آن نسبت به توانمندی موتور کمتر خواهد بود، پس میتوان گفت، جاروبرقی که توان بیشتری از موتور را داشته باشد، قدرت مکش زیادی را به خود اختصاص می دهد. ولی باید بدانیم تمام جاروبرقی ها از نظر قدرت مکش، با یک توان موتوری مساوی، برابر نخواهند بود و تفاوت زیادی خواهند داشت؛ که این امر به دلیل عایق بندی و قطر محفظه های جارو برقی و همچنین محل وصل شدن لوله ها خواهد بود، که جارو برقی (وست پویت) این عوامل را به صورت استاندارد رعایت کرده است؛ در ادامه به مشخصات دقیق تر خواهیم پرداخت.

توان موتوری یک جارو برقی

توضیح اندکی که در بالا داده ایم، باید گفت که کار کرد یک جاروبرقی، وابسته به توان موتوری آن خواهد بود. اکثر جاروبرقی هایی که مردم خریداری می‌کنند، توانی حدود ۱۴۰۰ تا ۲۵۰۰ وات را دارا هستند، که قدرت موتور، وابسته به توان آن است؛ هرچه که بیشتر باشد، قدرت موتور بسیار بالا تر را خواهد داشت، موتور این جاروبرقی ها، بیشتر از نوع الکتریکی، در کمپانی های مختلف تولید می شوند و همچنین موتور جاروبرقی ها را می توان به دسته های زیادی به نام کالکتور نامگذاری کرد.

توان مکشی یک جاروبرقی

از دیگر مواردی که باید به آن توجه کنیم، توان مکشی یک جاروبرقی است، کار مهمی که جاروبرقی ها انجام می دهند، هوای بیرون را به محفظه های درون لوله ها مکش می کنند، که این امر برای جذب آشغال ها به کار می رود؛ حتی گرد و غبار هوا را نیز به درون محفظه هدایت می کند. در دفترچه راهنما، یا بارکدهای جاروبرقی خریداری شده، دو عدد را مشاهده می کنید، که به شکل (۱۵۰۰/۴۰۰) است، جالب است بدانید یکی از این اعداد برای توان مکشی جاروبرقی است و دیگری برای توان موتوری جاروبرقی؛ اگر که جاروبرقی شما با اختلال سیمی، کاهش کارکرد مکنده روبه‌رو شود، نمی تواند جریان هوا را به سمت محفظه های خرطومی داخل وارد کند و باید بدانید که دستگاه شما نیاز به یک تعمیر خواهد داشت.

جارو برقی وست پوینت

روش صحیح، برطرف کردن نقض جاروبرقی 

برای تعمیر اینگونه وسایل های الکتریکی، جاروبرقی (وست پوینت)، در منزل، که برای تمامی عموم مردم، قابلیتی امکان پذیر است، نکاتی را در این خصوص ارائه کرده ایم، که می توانید در ادامه به تک تک این عناوین بپردازید:

پیشنهاد آی‌بک امداد :  خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیمنس SIEMENS

شما اگر اراده فرمایید و دستگاه خود را به نمایندگی آن بسپارید (برای پیدا کردن آدرس، کافی است در گوگل خود سرچ کنید)، دیگر از هزینه های حمل و نقل، مانند تعمیرگاه هایی که در نقاط مختلف شهر وجود دارند، لازم نیست پولی از این بابت پرداخت کنید، پس این مورد را، یکی از نکات مثبت میتوان تلقی کرد. همچنین اگر شما مایل باشید، دستگاهتان را به یک نمایندگی، تحویل دهید، در حضور خودتان و با صرف کمترین زمان، برایتان عیب یابی کنند، همچنین از طریق تکنسین ها و تعمیرکاران ماهر، دستگاه را، مانند روز اول تعمیر و به شما تحویل دهند؛ پس این را هم می توان یکی از نکات مثبت دیگر از مراکز نمایندگی دانست. لازم است تا یک نکته مثبت دیگر هم، به شما بگوییم، که دستگاه شما در حین عیب یابی، اگر خسارتی به آن وارد شود، حتی اگر یک درصد هم قطعه ای از دستگاه شما، نیاز به جایگزینی داشته باشند، تمام هزینه های آن بر عهده نمایندگی خواهد بود و به بهترین نحو دستگاه تان را به شما تحویل می دهند.

صدای جارو برقی

یکی از عوامل مهم، که بسیاری از خانواده ها برای خرید یک جاروبرقی، به آن دقت می کنند، صدای جارو برقی است، که در کمپانی های مختلف بسیار تفاوت زیاد دارد. هرچه که عایق بندی یک جاروبرقی دقیق تر باشد و اطراف موتور به طور کامل پوشیده شده باشد، صدای کمتری را تولید می کند، که این ویژگی را، کمپانی های معروف جاروبرقی در جهان، بسیار رعایت کرده اند، تا صدای آزار دهنده ای برای مشتریان، نداشته باشد. شما در حین خرید یک جاروبرقی می توانید از فروشندگان بپرسید، که کدام برند از صدای کمتری برخوردار است و سپس با تحقیق دیگر عوامل فنی جاروبرقی، آن را خریداری فرمایید، همچنین باید دانست که جاروبرقی که برای خانه خریداری می شود، از جاروبرقی که برای عوامل بیرونی مانند فروشگاه ها و… استفاده می شود، تفاوت بسیار زیادی خواهد داشت و صدای آن بسیار کمتر است؛ پس این فاکتورها را نیز باید در نظر گرفت.

چرخ جارو که باید به آن توجه کرد

همانطور که می دانید، تمام جارو برقی ها دارای دو چرخ در عقب و یک چرخ در جلو به صورت چند محوره هستند، که در زیر آن قرار داده شده است، باید دقت کنید هر چقدر که چرخ چند محوره در جلو بزرگتر باشد، عبور جارو برقی، از موانع در حین حرکت برایتان آسان تر خواهد بود و نیازی به بلند کردن جاروبرقی نخواهید داشت، همچنین بزرگ بودن چرخ در عقب نیز، می ‌تواند به سریع حرکت کردن و آسان حرکت کردن جارو برقی تاثیری بسیار مثبتی داشته باشد که همه ی این ویژگی ها را جارو برقی (وست پوینت) در خود جای داده است.

تعمیرکاران از چه ویژگی هایی باید برخوردار باشند؟

اگر شما مانند تمامی مردم، از گزینه خدمات در منزل را انتخاب کرده اید، برایتان مهم است که بدانید، این گونه خدمات در نمایندگی ها، از چه ویژگی ها و مزایایی برخوردار اند، در ادامه، از آنها مطلع می شوید؛ همچنین پی در پی بیشتر به این نکات می پردازیم. یکی از نکات مهم تکنسین های ماهر در نمایندگی، معین بودن زمان کار و همچنین حضور به وقت و به موقع در محل کار است، پس، این نکته را، اولین مزایا تعمیرکاران ایبک امداد، می توان دانست. دومین نکته مثبت، از تکنسین های نمایندگی، می توان به پیشرفته بودن و استفاده از بروزترین تجهیزات ممکن، که با بهترین نحو احسن برای شما مشتریان عزیز ارائه می دهند، خواهد بود، این مورد یکی از نکات دیگر در خصوص نمایندگی های اصلی اجناس می توان نام برد. سوم اینکه، در خصوص آراستگی تعمیرکاران و رعایت هرگونه اصول فیزیکی، برقی و بهداشتی است، تا رضایت شما مشتریان را به طور کامل جلب کنند. چهارم، یکی از نکات مثبت و مهم دیگر از تکنسین های ماهر نمایندگی، ایجاد ارتباط قوی و محترمانه نسبت به تمامی مشتریان، در هر مکان و نقاط مختلف کشور، می توان نام برد، که مورد توجه شما عزیزان خواهد بود. و آخرین مبحث مهم، در میان گذاشتن حداقل هزینه ممکن، برای تعمیر دستگاهتان که با شما در میان می گذارند، و سپس اقدام به تعمیر آن می کنند.

پیشنهاد آی‌بک امداد :  خرابی برد جاروبرقی چه علتی دارد؟ نحوه تعمیر یا تعویض برد جاروبرقی

اندازه سیم جاروبرقی چقدر باید باشد؟

طول سیم یک جاروبرقی را می توان مشخصات فنی آن تلقی کرد، در حین خرید باید دقت کنید، تا سیم جاروبرقی ها را به اندازه ای حدود ۶ تا ۹ متر را دارا باشند، که به صورت استاندارد، در همه کمپانی ها تولید می شوند، شما با توجه به مکان استفاده باید تصمیم بگیرید، تا سیم جارو برقی شما چند متر طول داشته باشد، هر چند سیم بلند ، در همه اماکن بیشتر قابل استفاده خواهد بود.

جارو برقی وست پوینت

علت روشن نشدن جاروبرقی (وست ) چه میتواند باشد؟

یکی از مشکلات بسیار رایج، که در میان مصرف کنندگان پیش می آید، روشن نشدن دستگاه جارو برقی تان است، که شما را بسیار نگران می کند؛ پس با ما همراه باشید تا در ادامه، به نکات مهم، در این زمینه بپردازیم، شاید یکی از این موارد مشکل جاروبرقی شما را، برطرف کند. در برخی مواقع برای همه تان پیش می آید، که در طی استفاده بیش از حد، از جاروبرقی، دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود، این مورد، به این دلیل است، که جاروبرقی دمای بیش از حد را تشخیص داده و خود به خود خاموش می شود، تابه موتور آسیب نرسد و از هزینه ها کاسته شود. علت دیگر، در خصوص روشن نشدن جاروبرقی (وسترپوینت) می‌تواند پیریزیی باشد که، سیم جاروبرقی را به آن متصل کرده اید، لازم به ذکر است، برای مطمئن شدن، فیش جاروبرقی را کشیده و به پریز دیگر متصل کنید، تا مطمئن شوید، مشکل از پریز است یا خیر؟ اگر مشکل جاروبرقی تان، با هیچ کدام از موارد برطرف نشد، شما باید دستگاه تان را به یک تعمیرگاه تحویل دهید و در هیچ شرایطی، از تعمیر دستگاه برقی، توسط خود اقدام نفرمایید؛ زیرا خسارت جانی و مالی را برای شما به همراه خواهد داشت.

سخن آخر

تا به الان، ما از تمامی ویژگی ها و نکات مثبت از مراکز نمایندگی و همچنین از ایراد ها، علت های خرابی و برطرف کردن آن ها، برایتان تحلیل و تعریف کردیم، پس باید گفت بستگی به خودتان دارد، تا به نحوه کاملا درست از وسایل خود به درستی استفاده کنید؛ تا دچار خسارت نشوند. یکی از نکات بسیار مهم، که ایبک امداد در اختیارتان گذاشته است، این است که نمایندگان لوازمی را که برای دستگاه شما جایگزین می کند، باید قطعه ها را، به صورت اورجینال تهیه کرده باشند و درون دستگاه تان قرار بدهند، تا در عملکرد آن تاثیر منفی نداشته باشد، در آخر، تیم ایبک امداد در پی انجام هرگونه فعالیت فروش، تعمیر و همچنین ضمانت و فاکتور های لازم، اطلاعات کامل را، به تمامی مشتریان عزیز ارائه نموده هست.

 

راهنمای جارو برقی وست پوینت West Point

امتیاز سردبیر

مجموع امتیاز

راهنمای جارو برقی وست پوینت West Point

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا