برندها

معرفی و مقایسه انواع یخچال‌های فریزر سامسونگ

از جمله مشهورترین برندها در حوزه لوازم الکترونیکی برند سامسونگ است. یکی از محصولات پرطرفدار این برند یخچال فریزرهای سامسونگ می‌باشند، اما انتخاب بین مدل‌های گوناگون یخچال‌های سامسونگ کمی دشوار است. بهتر است ویژگی‌های انواع یخچال‌های سامسونگ و تفاوت‌های آنها با یکدیگر را بدانید تا بتوانید انتخاب مناسب‌تری داشته باشید.

انواع یخچال‌های فریزر سامسونگ

ویژگی‌های مثبت مشترک در انواع یخچال‌های فریزر سامسونگ وجود دارد که به طور نمونه می‌توان به کم برفک زدن این نوع یخچال‌ها اشاره کرد. این یخچال‌ها دارای قدرت زیادی هستند و مواد را در فریزر تازه نگه می‌دارند. برند سامسونگ یخچال‌ها را در مدل‌های گوناگون تولید و عرضه می‌کند که هر کدام از آنها دارای ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشند.

یخچال فریزر پایین یا فریزر بالا

برای آشپزخانه‌ها و منازلی که محدودیت فضا دارند، یخچال فریزر پایین یا فریزر بالا یکی از انتخاب‌های مناسب خواهد بود. فریزر در این یخچال‌ها در بخش پایانی یا بالایی یخچال قرار دارد که علاوه بر تقسیم بندی مناسب سبب می‌گردد که یخچال فضای کمتری را بگیرد.

در بسیاری از مواقع در این مدل، فضای فریزر نسبت به مدل‌های دیگر بیشتر است. طراحی و ظاهر این مدل یخچال‌های سامسونگ ساده است ولی این موضوع سبب می‌گردد که استفاده از آن نیز راحت‌تر باشد. فریزر در این یخچال‌ها طوری است که فریز کردن و طبقه‌بندی مواد غذایی در آنها به شکل مناسبی انجام شود.

در بین انواع یخچال‌های فریزر سامسونگ پهنای این یخچال کمتر است و فریزر در بخش بالایی یا پایینی یخچال قرار دارد و به عرض آن اضافه نمی‌شود، این موجب می‌گردد که استفاده از این نوع یخچال در آشپزخانه‌های کوچک مناسب باشد.

یکی از ویژگی‌های جالب این نوع یخچال‌ها این است که می‌توان آن را به چند حالت مختلف تبدیل کرد. برای نمونه می‌توان در قسمت فریزر تغییراتی در درجه دما ایجاد نمود و آن را به یخچال تبدیل کرد و مواد غذایی یخچالی را به راحتی در آن نگهداری نمود. همچنین می‌توان در آن تغییراتی انجام داد و با اعمال آنها روی دمای یخچال و شرایط مختلف، مصرف انرژی را کاهش داد.

در این مدل یخچال‌های فریزر سامسونگ سیستم خنک کنندگی دوگانه وجود دارد. در برخی از یخچال‌هایی که به حالت فریزر بالا هستند، آبریز ندارند. اگر این گزینه برای شما اهمیت دارد، هزینه بیشتری کنید.

قیمت این مدل از یخچال‌ها حدود ۲۰ میلیون است این محصولات نسبت به یخچال‌های دیگر دارای قیمت مناسب‌تری می‌باشند.

یخچال

یخچال ساید بای ساید

در بین انواع یخچال‌های فریزر سامسونگ مدل ساید بای ساید از جمله پرطرفدارترین مدل‌ها است. علت آن نیز زیاد بودن فضای آن، کاربرد مناسب، طراحی و دیزاین زیبا می‌باشد. اکثر یخچال فریزرهای ساید بای ساید دارای صفحه نمایش هوشمند هستند که موجب شده است استفاده از آن راحت‌تر بوده و کاربرد یخچال چندین برابر شود. برای اینکه عمر یخچال سامسونگ را افزایش دهید، در صورت بروز هرگونه مشکل از افرادی که در این حوزه تخصص دارند، کمک بگیرید.

پیشنهاد آی‌بک امداد :  راهنمای لوازم خانگی ایندزیت Indesit | کشور سازنده ایندزیت

یکی از نکات مثبتی که در اکثر محصولات برند سامسونگ مشاهده می‌گردد و یخچال‌های سامسونگ نیز این ویژگی را دارند، کم مصرف بودن و صرفه‌جویی در مصرف انرژی و برق است که موجب می‌شود هزینه‌های خانواده کاهش پیدا کند.

یخچال‌های ساید بای ساید سیستم خنک کنندگی دوگانه داشته و می‌توانند محفظه‌های یخچال را با هوای مرطوب و قسمت فریزر را با هوای خشک و سرد تهویه کنند. فریزر این مدل برفک ندارد و ساختار آن به گونه‌ای است که مصرف انرژی بسیار پایینی دارد.

در این یخچال کمپرسور اینورتر وجود دارد که به حسگرهای مختلف دما مجهز است و می‌تواند وسایل را در حالت مطلوب و خنک نگه دارد. یخچال‌ها دارای بخش‌ها و محفظه‌های گوناگونی هستند.

قیمت انواع یخچال‌های فریزر سامسونگ در مدل ساید بای ساید متنوع می‌باشند، اما همه آنها بین ۴۶ الی ۵۰ میلیون تومان قیمت دارند.

ساید بای ساید

یخچال درب فرانسوی

این مدل یخچال برای آشپزخانه‌هایی که دارای مساحت بیشتر و بزرگتر هستند، مناسب‌تر خواهد بود. یخچال درب فرانسوی دارای دو در است که در کنار یکدیگر به حالت عمودی قرار گرفته‌اند. داخل آنها هم با درهای گوناگون از یکدیگر جدا شده‌اند. فضای زیاد داخل این نوع از یخچال‌های فریزر سامسونگ به گونه‌ای طراحی شده است که برای آشپزخانه‌های پیشرفته‌تر و یا خانه‌های بزرگتر بسیار مناسب است.

کمپانی سامسونگ این مدل را برای خانواده‌های ۴ نفره طراحی و عرضه کرده است تا بتوانند به راحتی همه مواد غذایی را بدون نگرانی در آن قرار داده و نگهداری کنند. با این وجود این مدل با طبقه‌بندی‌های فوق العاده و اندازه بزرگ، حتی برای جمعیت‌های بیشتر نیز مناسب بوده و پاسخگو خواهد بود.

این مدل از یخچال‌های فریزر سامسونگ دارای سیستم تهویه مناسبی هستند و تقسیم بندی آن موجب شده است که نگهداری و قرار دادن مواد غذایی در آن کار آسانی باشد. در این یخچال هر یک از کشوها دمای مخصوص به خود را دارند تا افراد بتوانند مواد غذایی را با توجه به دمای مورد نظر نگهداری کنند.

این نوع یخچال سامسونگ میزان مصرف انرژی بهینه‌ای دارد و سازگار با محیط زیست می‌باشد. در طراحی یخچال‌های درب فرانسوی از چراغ‌های ال ای دی استفاده می‌گردد. این چراغ‌ها کم مصرف هستند و فضای یخچال را به خوبی نورانی می‌کنند.

تهویه هر بخش از این یخچال با توجه به نیازهایش انجام می‌گردد. به بیان دیگر قسمت یخچال آن مرطوب است و قسمت فریزر آن دارای هوای خشک می‌باشد. به این سیستم، سیستم خنک کنندگی دوگانه نیز می‌گویند. این مدل یخچال سامسونگ دارای آبریز است که بسیار جالب و کاربردی طراحی گردیده است و در ارتفاع مناسبی قرار دارد. به همین علت افراد می‌توانند لیوان‌های بلند یا پارچ را هم با استفاده از آنها به راحتی پر کنند.

قیمت مدل‌های گوناگون یخچال درب فرانسوی با یکدیگر متفاوت هستند، اما به صورت کلی برای تهیه هر کدام از مدل‌های این نوع یخچال حداقل باید ۴۰ میلیون هزینه نمایید.

یخچال سامسونگ

یخچال سامسونگ تک درب

یکی از اولین مدل‌های یخچالی که توسط برند سامسونگ تولید شد، یخچال تک درب است. با این حال از دیزاین‌ها و طراحی‌های بسیار جدید و هوشمند نیز برخوردار می‌باشد. با توجه به اینکه اندازه این یخچال‌ها کوچکتر است، برای خانواده‌های چند نفره و منازل بزرگ انتخاب مناسبی نخواهد بود.

این مدل‌ها بیشتر در خوابگاه دانشجویی، سوئیت‌ها و هتل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته باید بدانید که با وجود اندازه کوچک و سادگی، این مدل دارای کارایی بسیار زیادی است. در این مدل احتمال برفک زدن به شدت پایین بوده و قدرت نگهدارندگی آن نیز زیاد است. میزان صدایی که از این نوع یخچال تولید می‌شود، بسیار کم است و صدای آن موجب آزار نخواهد شد.

پیشنهاد آی‌بک امداد :  تفاوت های مایکروفر، سولاردام و مایکروویو | مقایسه سه دستگاه

یخچال تک درب

یخچال‌های فریزر سامسونگ دوقلو

یخچال دوقلوی سامسونگ فضای زیادی دارد و برای افرادی که در منزل و فضای آشپزخانه به اندازه کافی فضا دارند، مناسب می‌باشد. یک بخش از یخچال‌های دوقلو یخچال و بخش دیگر آن فریزر است و می‌توان این دو قسمت را از یکدیگر جدا نمود. بدین معنا که یخچال دوقلوی سامسونگ چسبیده به یکدیگر نیستند، بنابراین لازم نخواهد بود که هر دو در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

این مدل از یخچال‌ها پهنایی به اندازه ۱۲۰ سانتی‌متر دارند. بنابراین فضای زیادی را اشغال خواهند کرد و برای آشپزخانه‌های کوچک انتخاب مناسبی نخواهد بود. مگر اینکه قسمت فریزر و یخچال را از یکدیگر جدا کرده و با فاصله از هم قرار دهید. در این شرایط نیز در مقایسه با یخچال‌های فریزر پایین یا بالا جای بیشتری اشغال خواهد کرد.

این مدل یخچال‌های سامسونگ ۵ طبقه دارند و هر طبقه فضای بزرگ و بازی دارد. در داخل یخچال طبقه بندی‌ها بسیار مناسب بوده و می‌توان مواد مختلف را به راحتی در آن قرار داد. برخی از افراد متخصص در این حوزه معتقد هستند که از لحاظ سهولت دسترسی و نظم به مواد مختلف یخچال فریزرهای دوقلوی سامسونگ از همه مناسب‌تر و راحت‌تر می‌باشند.

این یخچال‌ها کمپرسورهای مدرنی دارند که به آنها دیجیتال اینورتر گفته می‌شود به علت وجود این کمپرسورها یخچال فریزرهای دوقلو سر و صدایی نخواهند داشت. در این مدل همچنین برفکی هم به وجود نمی‌آید. در بین طبقات جریان برودتی به حالت یکنواخت در گردش می‌باشد و از ویژگی‌های دیگر این مدل می‌توان به امکاناتی مثل هشدار باز ماندن در، فیلتر بوگیر، گردش رطوبت اتوماتیک در محفظه میوه و سبزی و کم مصرف بودن آن اشاره نمود.

در بازار انواع گوناگون یخچال‌های دوقلوی سامسونگ وجود دارند که قیمت آنها از ۱۵ میلیون آغاز می‌گردد و هر چه به امکانات و ویژگی‌های آن افزوده شود قیمت آن نیز بیشتر می‌شود.

یخچال دوقلو

کدام مدل یخچال‌های فریزر را انتخاب کنیم؟

هر کدام از مدل‌های گوناگون یخچال‌های فریزر سامسونگ که معرفی شدند را با توجه به ویژگی‌های خاص آشپزخانه و منزل خود و همچنین نیازها و توقعاتی که از یخچال دارید، می‌توانید انتخاب نمایید.

کنترل دمای یخچال و و قرار دادن دمای یخچال در حالت استاندارد کمک خواهد کرد که میوه‌ها و مواد غذایی را به صورت سالم نگهداری کنید و طول عمر یخچال شما بیشتر باشد، باید بدانید که فقط خرید مدل مناسب کافی نخواهد بود و باید به موارد مهم نگهداری از یخچال توجه داشته باشید و در صورتی که مشکلی برای آن به وجود آمد، در کمترین زمان ممکن اقدام به عیب‌یابی و تعمیر آن نمایید تا به مشکل بزرگتر تبدیل نشود.

هر کدام از یخچال‌های فریزر سامسونگ دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند. بنابراین قبل از خرید یخچال باید در مورد هر یک از آنها اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید.

معرفی و مقایسه انواع یخچال‌های سامسونگ

امتیاز سردبیر

مجموع امتیازات

معرفی انواع یخچال‌های سامسونگ

امتیاز کاربر: ۵ ( ۱ نتایج)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا