تعمیرات جاروبرقی

خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیمنس SIEMENS

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیمنس

در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیمنس به مهم ترین مشکلاتی که برای جاروبرقی شما به وجود می آید رسیدگی می کنند. این کار سبب می شود تا شما بتوانید از جاروبرقی خودتان مدت زمان بیشتری را استفاده کنید و نیازی نباشد تا مجددا هزینه های اضافی را متحمل شده و یک جاروبرقی جدید را خریداری کنید. زیمنس یکی از برندهای معروف و معتبر آلمانی است که علاوه بر جاروبرقی، لوازم خانگی دیگری را نیز تولید می کند.

در این مطلب از ایبک در خصوص رایج ترین مشکلاتی که برای جاروبرقی های زیمنس رخ می دهد و همچنین در خصوص مهم ترین مواردی که در خصوص ویژگی های یک تعمیرکار خوب زیمنس می توانیم بیان کنیم، صحبت خواهیم کرد. این مقاله شما را با مشکلات رایج جاروبرقی زیمنس که ممکن است پس از استفاده مکرر رخ دهد آشنا می کند. همچنین به شما راهکار مناسب برای جلوگیری یا رفع این مشکلات را پیشنهاد می دهد.

عیب یابی و تعمیر جاروبرقی زیمنس

برای عیب یابی کردن جاروبرقی های زیمنس لازم نیست تا دانش بسیار قوی و تجربه و مهارت بالایی داشته باشید. البته این موضوع برای زمانی است که صرفا بخواهید به طور کلی تشخیص دهید که کدام بخش از جاروبرقی شما دچار مشکل شده است و بتوانید هرچه بهتر و راحت تر تعمیرکار مربوطه را در جریان بگذارید.

دلایل یکسره کار کردن جاروبرقی زیمنس چیست؟

یکی از مشکلاتی که معمولا می تواند برای جاروبرقی های زیمنس اتفاق بیفتد در این خصوص است که جاروبرقی به صورت یکسره کار کرده و کارکرد موتور آن متوقف نمی شود. این موضوع سبب می شود تا جاروبرقی در عرض مدت کوتاهی دچار خرابی شود و به همین دلیل نیز می توانیم بگوییم که جاروبرقی زیمنس ما ممکن است بسوزد. بنابراین در صورتی که چنین مشکلی را مشاهده کردید بهتر است هرچه سریعتر جاروبرقی را برای تعمیر به یکی از نمایندگی های معتبر زیمنس ببرید.

دلایل یکسره کار کردن این مدل از جاروبرقی می تواند شامل آسیب دیدگی و خرابی سوئیچ جاروبرقی، خرابی دیمر جاروبرقی و یا قرار داشتن دیمر بر روی کارکرد قوی برای مدت زمان طولانی شود.

دلایل یکسره کار کردن جاروبرقی زیمنس چیست؟

دلایل داغ شدن ترموستات جاروبرقی زیمنس

ترموستات یکی از قطعاتی است که هم در انواع لوازم برقی و هم در خودروها وجود دارد. این قطعه می تواند جلوی داغ شدن بیش از حد وسیله برقی و موتور آن را بگیرد. به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا اگر احساس کردید که ترموستات جاروبرقی شما داغ شده است، آن را نادیده نگیرید.

پیشنهاد آی‌بک امداد :  چرا جارو شارژی شارژ نمی شود؟

زمانی که ترموستات دچار داغی شود، موتور نیز به دنبال آن در عرض مدت زمان کوتاهی داغ خواهد شد و این موضوع می تواند سبب شود که موتور جاروبرقی زیمنس شما در عرض مدت کوتاهی دچار خرابی و سوختگی شود. در صورت بروز این مشکل حتما از تعمیرکار خود بخواهید که اگر امکان تعویض ترموستات وجود دارد این کار را بکند، در غیر این صورت ترموستات و سیم پیچی آن را چک کند و از سالم بودن تمام بخش های آن مطمئن شود.

دلایل بوی سوختگی در جاروبرقی

شنیدن بوی سوختگی از جاروبرقی می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. این موضوع در بسیاری از جاروبرقی ها رخ می دهد و گاهی اوقات با رعایت کردن چند نکته بسیار ساده می توانید از بروز این مسئله جلوگیری کنید. پر شدن کیسه جاروبرقی، خراب بودن پریز برق متصل به دستگاه و همچنین سیم پیچی های داخل دستگاه، گرفتگی لوله جاروبرقی، نیم سوز شدن موتور و یا تسمه جاروبرقی از جمله مهم ترین موارد و دلایلی هستند که می توانیم برای این مسئله در نظر بگیریم.

دلایل جرقه زدن جاروبرقی

زدن جرقه در جاروبرقی چیزی نیست که آن را ببینید و همچنان به جارو کشیدن ادامه دهید. این موضوع می تواند بسیار خطرناک باشد و لازم است که حتما آن را در همان لحظه مورد رسیدگی قرار دهید. در صورت مشاهده هرگونه جرقه در جاروبرقی این موضوع را به خاطر داشته باشید که باید جاروبرقی را از برق کشیده و به سرعت نسبت به تعمیر آن اقدام کنید.

جرقه هایی که از جاروبرقی زده می شوند می توانند شامل جرقه های بزرگ و قرمز و همچنین جرقه های کوچک و آبی شوند. در صورتی که جرقه های زده شده بزرگ و قرمز رنگ بودند، اشکال از بالشتک و آرمیچر است؛ اما در صورتی که جرقه ها آبی و کوچک باشند می تواند اشکال از خرابی موتور باشد.

دلایل خرابی سیم جمع کن جاروبرقی

یکی دیگر از دلایلی که به ندرت پیش می آید اما باز هم احتمال بروز آن وجود دارد، خرابی سیم جمع کن جاروبرقی است. خراب بودن سیم جمع کن جاروبرقی دلایل مختلفی دارد که از جمله مهم ترین آن ها می توانیم به وجود گره در سیم جاروبرقی و همچنین خراب شدن دکمه سیم جمع کن اشاره کنیم.

مزیت های استفاده از خدمات تعمیر نمایندگی در محل

بسیاری از اوقات امکان این موضوع وجود ندارد که جاروبرقی خود را به محل نمایندگی ببرید تا بتوانید از خدمات آن ها استفاده کنید. این موضوع سبب می شود تا افراد زیادی ناچار شوند که مدت زمان طولانی را بدون جاروبرقی سپری کنند. با این وجود نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیمنس این امکان را به وجود آورده است که تعمیرات را در محل انجام دهد و شما را از تمامی دردسرهایی که امکان دارد به وجود بیاید، دور نگه دارد.

پیشنهاد آی‌بک امداد :  نمایندگی رسمی تعمیرات لوازم خانگی زیمنس SIEMENS در کرج

مزیت های استفاده از خدمات تعمیر نمایندگی در محل

اما مزیت های این کار چیست؟

  • استفاده کردن از قطعات یدکی اصلی و فابریک به منظور عیب یابی کردن خودرو
  • تعمیر اصولی و مناسب جاروبرقی زیمنس
  • ارائه گارانتی در زمان تعمیر کردن جاروبرقی
  • ارائه فاکتوری که شامل تمامی تعرفه های مصوب و همچنین قیمت لوازم یدکی استفاده شده می باشد.
  • صرفه جویی در هزینه هایی که مربوط به زمان و جابجایی جاروبرقی می شود.
  • دوری از تهدیدها و خطراتی که ممکن است سبب آسیب به جاروبرقی در هنگام حمل و نقل و در بیرون از خانه وجود داشته باشد.

ویژگی های تعمیرکار جاروبرقی زیمنس

تعمیرکار جاروبرقی زیمنس باید چه ویژگی هایی داشته باشد و چگونه می توانیم تعمیرکار خوبی را پیدا کنیم که از بابت خدماتی که ارائه می کند نیز رضایت کافی را داشته باشیم؟ در این قسمت به این ویژگی ها اشاره خواهیم کرد و سعی می کنیم تا جایی که امکان دارد این مسئله را به صورت شفاف و به دور از هرگونه جانب داری بررسی کنیم.

ویژگی های تعمیرکار جاروبرقی زیمنس

تعمیر کردن این نوع از جاروبرقی آلمانی کاری بسیار مهم است، زیرا امکان خرابی قطعات و کار نکردن جاروبرقی در صورتی که تعمیرکار از دانش و مهارت کافی برخوردار نباشد بسیار زیاد خواهد بود.

  • تعمیرکار خوب باید دارای دانشی باشد که همگام با نیازهای روز دنیا است.
  • داشتن مهارت و تجربه نیز سبب می شود که کار تعمیرات به شکل بهتر و مناسب تری بتواند پیش رود.
  • ارائه گارانتی معتبر پس از تعمیرات به مشتریان نیز می تواند از دیگر موارد مهم در این زمینه باشد.
  • مراجعه سریع و در اولین زمان ممکن به محل مشتری به منظور تعمیر جاروبرقی در محل
  • عیب یابی سریع

جمع بندی

مواردی که در خصوص انواع جاروبرقی زیمنس و اشکالات رایجی که برای آن ها پیش می آیند را بیان کردیم، مواردی هستند که می توانند به شما کمک کنند تا اگر در چنین شرایطی قرار گرفتید و چنین مشکلاتی برایتان پیش آمد، بتوانید به خوبی شرایط را مدیریت کرده و در اولین فرصت ممکن نسبت به رفع آن اقدام کنید.

این کار سبب می شود تا نیازی به پرداخت هزینه مجدد برای خرید جاروبرقی نداشته باشید. با وجود تمامی اطلاعاتی که در این زمینه ارائه شد بد نیست بدانید که  تعمیر جاروبرقی نیاز به داشتن دانش حرفه ای دارد و در صورتی که خرابی جاروبرقی زیمنس شما از نوع پیشرفته تری باشد، نمی توانید به تنهایی و به سادگی این موضوع را متوجه شده و آن را برطرف کنید. بنابراین به دنبال یک مرکز تعمیرات مطمئن و یک تعمیرکار حرفه ای و باتجربه برای این کار باشید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیمنس SIEMENSدر محل شما

امتیاز سردبیر

مجموع امتیازات

تعمیرکار تعمیرگاه مجاز مرکزی خدمات تعمیر جارو برقی زیمنس در منزل

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا